Դիջիպատում

Դիջիպատում

alart.am00516Ես Լիլիթ Մեղրյանն եմ ` անցյալում,ներկայում և ապագայում սեբաստացի:Ծնվել եմ 1983թ.-ին:Ավարտել եմ <<Մխիթար Սեբաստացի>>կրթահամալիրը,հետո ավարտել եմ Խ.Աբովյանի անվան Մանկավարժական Համալսարանը:Ամուսնացած եմ,ունեմ 2 որդի `սեբաստացիներ: 2013 թ.-ին ավարտեցի Նախնական մասնագիտական կրթության .»Կարի արտադրության տեխնոլոգիա» բաժինը,քանի որ սիրում եմ ստեղծագործական աշխատանք:Իսկ 2013թ.-ի սեպտեմբերից աշխատում եմ» Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիրում որպես 5 տարեկանների դասվար:Կրթահամալիրում աշխատանքը տալիս է անընդհատ աճելու հնարավորություն:Ունեմ իմ բլոգը ,ազատ աշխատոմ եմ  Microsoft Word,Microsoft PowerPoint ծրագրերով:Կրթահամալիրում աշխատելու ընթացքում սովորել եմ նաև Movie Maker ծրագիրը :Ունեմ անհատական նոթբուք  , թվային ֆոտոխցիկ , ձայնագրիչ , էլեկտրոնային հասցե  (lilit.khanoyan @ mskh.am):Մի խոսքով, միայն առաջ . կարծում եմ` իմ ձեռքբերումները կշարունակվեն 2014 թ.-ին:

Оставьте комментарий